Wednesday 29 June 2011

Mari menulis

Setelah sekian lama asyik membaca blog-blog orang lain...ada sesetengahnya sesangat lah menarik..sesangat buhsan..sesangat supan..n dll...

AKHIRNYA  jeng..jeng..jeng..aku mengambil keputusan untuk start menulis sendiri..untuk catatan aku sendiri yang sah-sah pelupa...cuma pasal duit je ingatannya jelas..hahaha..
sebagai orang yang sememangnya malas..so penulisan aku mybe akan jadi tersangatlah burok..tapi tak pa kan..blog sendiri suka hati la nak tulis apa n macam mana...selagi tidak menjatuhkan maruah orang lain n tak lupa maruah sendiri..hehehee..baik kan aku???

Tujuan sebenar menulis sebab nanti tua2 anak tanya pape aku terlupa or malas nak jawab aku leh cakap kat diorg baca kat blog ibu yer..hehehe..sah sah zaman anak2 nanti tak maknanye diorg nak baca diari ke surat ke...hehehe..

Semoga aku berjaya mengupdatenya dari masa ke semasa..amin..

No comments:

Post a Comment